Uludağ Ü. İlahiyat Fakültesi Dinler Tarihi Anabilim Dalı

Prof. Dr. Günay Tümer

Dinler Tarihinin gülen yüzü, Günay'dın,
Bulunduğun her yere sevgi, neşe yaydın,
Kaygısızca salıverilen kahkahaydın,
Gökyüzünde bir yıldız gibi, birden kaydın.

Eşref-i mahlûkât'tır insan: Sevdin, saydın,
Hem iyi bir eş hem ilgili bir babaydın,
Ah! Keşke biraz daha bizimle olaydın,
Bir kaza ile, heyhat, elimizden kaydın.

Olsaydı nasip, ben de mülâki olaydım!
Dizlerinin dibinde feyizyâb olaydım!
Rehberliğinden biraz hissedâr olaydım!
Üveys'likmiş kısmet. Bunu nasibim saydım.

Çıkmadıkça dünyanın yörüngesinden ay,
Anılacaktır Günay Hoca her gün ve ay,
Adını yer ve göklerde sâlihlerden say,
Hocanın hasenâtını Muhtar durma say.






Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TÜRKİYE'DE DİNLER TARİHİ ÇALIŞMALARI

İLETİŞİM FORMU

Ad

E-posta *

Mesaj *

Translate

En Çok Okunanlar

ZAMAN GEZGİNİ